E-mail marketing za restorane – što činiti, a što ne

E-mail marketing je jeftin, brz i jednostavan, ali ako šaljete newslettere na pravi način, može biti jako unosno i korisno za Vašu tvrtku. Slijedite ove jednostavne upute o tome što trebate činiti, a što ne kad je riječ o e-mail marketingu za restorane.




Šaljite kupone s popustima i posebnim ponudama. Vaše posjetitelje ne zanima što Vaš restoran slavi četvrti rođendan jer što oni imaju od toga?

Postavite mogućnost ispisivanja s liste za newslettere. Ako to ne učinite, Vaš e-mail će biti smatran spamom, a jedino što ljudi mrze više od spam e-mailova su ljudi koji šalju spam.

Postavite mogućnost prijave na više različitih načina (e-mail, društvene mreže, …). Na taj način ćete i Vi moći skupiti razne informacije o posjetiteljima Vaše restorana.

Nemojte slati obične e-mailove. Koristite predloške i raznobojne grafike kako biste privukli nove posjetitelje.

Ne šaljite newslettere ni prečesto ni prerijetko. Napravite raspored kampanje i držite ga se.

Nemojte poslati newsletter u krivo vrijeme. Studije pokazuju da je najbolje vrijeme za slanje takve vrste e-mailova neposredno prije ručka. Također preporučamo izbjegavanje ponedjeljka.