Kozmetički salon Mona Lisa - Facebook kampanja

Glavni cilj marketinške kampanje za Kozmetički salon Mona Lisa je promocija kozmetičkih usluga i edukacija na području cijele Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske, i to prvenstveno prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge centra ljepote. Facebook kampanja je trajala od 7.11. - 6.12.2013.


 

 

Ciljevi

  • promovirati kozmetičke usluge i edukacije kozmetičkog salona Mona Lisa na području Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske, prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina
  • oglasima promovirati edukacije i tečajeve
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
  • povećati broj fanova na Mona Lisa Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova
  • povećati prisutnost na društvenim medijima
  • stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje usluge i slično


Aktivnosti

  • kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
  • kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
  • promoviranje stranice (Promote Page)
  • targetiranje korisnika po zemljopisnom području (na području cijele Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske) i dobnoj skupini (18-40 godina)
  • dnevno praćenje učinkovitosti
  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • uređivanje informacija o Mona Lisi na fan stranici

Rezultati

  • 205 533 jedinstvenih osoba vidjelo oglas
  • 467 950 ukupnih prikazivanja oglasa
  • 2.28 puta prikazan oglas po osobi
  • 4851 klikova na oglase
  • 10 823 akcija
  • 2480 ukupno novih fanova na stranici
  • 2706 interakcija
  • 1 800 000 ukupno ciljanih ljudi

 

Zaključak

Facebook oglašavanje kombinacijom oglasa, sponzoriranih objava i promoviranja stranice „Kozmetičkog salona Mona Lisa“ dalo je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima, što se najbolje može vidjeti po mnogobrojnim upitima putem inboxa. Na kvalitetan način smo ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a istovremeno smo ih izložili vizualima i fotografijama Mona Lisa Studija.