Sve prednosti mobilnog marketinga

Prošlo je vrijeme kada je online marketing bio glavni u svom području. Danas, uz razvoj sve naprednijih mobilnih uređaja, mobilni marketing nadmašuje online marketing. Prednosti mobilnog marketinga su mnogobrojne, od nižih cijena i jednostavne prilagodbe, do točnog praćenja rezultata i većeg profita. Donosimo vam prednosti mobilnog marketinga za vaše poslovanje.


 

Instant rezultati
Korisnici uvijek nose svoje mobilne telefone, gdje god krenuli. Većinu vremena, korisnik svoj mobilni telefon drži upaljen, što znači, on ili ona dobiva poruku u trenutku kad je poslana. Čak i ako je mobitel ugašen, korisnik prima poruku čim ga upali.

Jednostavna upotreba
Isticanje i slanje sadržaja za mobilne uređaje, bilo da je riječ o tekstu, fotografiji ili videu, je jednostavnije i jeftinije u odnosu na iste sadržaje za računala i laptope. Mobilni medij također čini lakšim promociju i marketing usluga prema korisniku. Nadalje, korisnik može zadržati virtualne informacije na svom mobilnom uređaju do vremena kad ih odluči koristiti.

Praktičnost
Veličina ekrana mobilnih uređaja je mala, sto direktno limitira opseg sadržaja za prikazivanje. To ga čini prikladnim za kreatora sadržaja, koji se može držati osnovnih i jednostavnih sadržaja. Također, jednostavniji sadržaj će se prilagoditi bolje na različitim mobilnim platformama.

Izravni marketing
Mobilna platforma djeluje izravno prema korisnicima na njihovima mobilnim telefonima. To omogućuje personaliziranu interakciju u velikoj mjeri. Koristeći ovu pogodnost, marketingom se čak može pokrenuti izravan dijalog s korisnikom, uzimajući instant povratne informacije putem SMS-a.

Ogroman viralni potencijal
Budući da se mobilni sadržaj može lako dijeliti među korisnicima, mobilni marketing može imati ogromne viralne prednosti. Korisnici uvijek dijele dobre informacije i ponude sa svojim prijateljima i obitelji, tako da tvrtke dobivaju puno veću izloženost bez dodatnog napora.