Oglasna kampanja na Facebooku za HKK Široki počela je 5.3.2014. godine i trajala je mjesec dana. Prije početka oglašavanja, broj fanova Facebook stranice HKK Široki iznosio je 4500, a nakon oglasne kampanje taj broj se povećao na 6911. Budžet za Facebook oglase iznosio je 100 EUR-a. Ciljana publika bili su muškarci i žene sa područja Hercegovine, osobito iz Širokog Brijega, čiji su interesi sport, košarka itd.
Zadnja ovogodišnja domaća utakmica HKK Širokog protiv KK Cibona prošla je u znaku nove nagradne igre u dvorani. Riječ je o nagradnoj igri pod nazivom „Pobjedi sat“. Natjecatelji su se prvo trebali prijaviti preko Facebook stranice HercegovinaLive i pozvati što veći broj svojih Facebook prijatelja da glasaju za njih. Trojica natjecatelja s najviše glasova dobila su priliku dokazati se na poluvremenu utakmice. Zadatak je bio ubaciti što više koševa u 24 sekunde.
Utakmica protiv Zadra je bila jedna od najvažnijih u ovoj sezoni ABA lige za HKK Široki – trebali su pobijediti da bi uopće ostali u ligi. Potpora navijača je jako važan faktor, a utakmica se igrala na Dan žena, pa je u povodu toga klub odlučio darivati sve žene besplatnim ulazom na utakmicu. Kako se muškarci ne bi osjećali zakinuto, podijeli smo i 10 ulaznica preko Facebook nagradne igre, koja je trajala od 4.-7.3.2014. na HercegovinaLive Facebook stranici. Sponzori ove akcije su bili Katarina, Suton, Kramar, Nula-Jedan, HercegovinaLive i HKK Široki.