Jägermeister BiH je odlučio posebnom akcijom obilježiti finale Jäger Music Nighta u Sarajevu, a usput i nagraditi svoje vjerne fanove. Odlučili su se za veliku panoramsku fotografiju finala JMN-a preko Taggium aplikacije za promociju događanja, i Facebook kampanju u vidu plaćenih objava i nagradne igre kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj događaj. Ekipa Taggiuma je u petak, 29. 11. 2013., fotografirala panoramsku fotografiju finala, a Facebook kampanja je trajala od 2. - 6. 12. 2013.
Šesta marketinška akcija HKK Široki bila je nagradna igra na preko Facebook aplikacije, u kojoj su se fanovi samo trebali prijaviti osobnim podacima i time bi ušli u izvlačenje nagradne igre. Pobjednici su bili nasumično odabrani pomoću programa, a nagrade su bile 10 ulaznica za utakmicu. Ova nagradna igra trajala je od 4.-7.12.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.
Glavni cilj marketinške kampanje za Kozmetički salon Mona Lisa je promocija kozmetičkih usluga i edukacija na području cijele Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske, i to prvenstveno prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge centra ljepote. Facebook kampanja je trajala od 7.11. - 6.12.2013.