Svadbeni salon Jabuka - Facebook kampanja

Svadbeni salon Jabuka iz Širokog Brijega već je bio prisutan na Facebooku, no preko osobnog profila, pa je prije svega trebalo prebaciti profil s 1645 prijatelja u fan stranicu s isto toliko fanova. Nakon što je to odrađeno, krenuli smo u marketinšku kampanju, čiji je glavni cilj bio promocija usluga organizacije vjenčanja u svadbenom salonu, i to na području Hercegovinu. Ciljana skupina su bili mladi muškarci i žene koji su u vezi ili zaručeni. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge ovog salona. Facebook kampanja je trajala od 11.12.2013. - 10.1.2014., a sveukupni budžet za oglašavanje iznosio je 50 EUR.

Opširnije...

Paulina Sposa - Facebook kampanja

Glavni cilj marketinške kampanje za salon vjenčanica Paulina Sposa je promocija usluga organizacije vjenčanja, cvjećarskih usluga i usluga najma vjenčanica na području Bosne i Hercegovine i Hrvatske, i to prvenstveno prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge ovog salona. Facebook kampanja je trajala od 4.12.2013. - 4.1.2014., a sveukupni budžet za oglašavanje iznosio je 100 EUR.

Opširnije...

HKK Široki : KK Igokea - Facebook kampanja

Sedma domaća utakmica ABA lige obilježena je još jednom nagradnom igrom preko Facebook aplikacije, u kojoj su se fanovi samo trebali prijaviti osobnim podacima i time bi ušli u izvlačenje nagradne igre. Pobjednici su bili nasumično odabrani pomoću programa, a nagrade su bile originalni HKK Široki dres i 10 ulaznica za utakmicu protiv Igokea. Nagradna igra trajala je od 19.-23.12.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.

Opširnije...