Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija posebne ponude organizirane za Dan žena 2014. Ciljana tržišta su područja Hercegovine i Južne i Srednje Dalmacije, i to prvenstveno prema ženama. Jedan dio kampanje bio je usmjeren i prema Italiji. Facebook kampanja i nagradna igra bili su logičan izbor kao najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovu posebnu ponudu restorana u Herceg etno selu. Facebook kampanja je trajala od 27.2. - 8.3.2014., a sveukupni budžet iznosio je 100 EUR. Osim kampanje, odradili smo i spajanje glavne Facebook stranice s njenim duplikatom. Ukupan broj novih fanova na glavnoj Facebook stranici iznosi 5956 – od toga oko 2500 fanova sa druge Facebook stranice.
Kao što mnogi veliki grafički i web dizajneri znaju, ljudsko ponašanje je jako važno kada radite novi dizajn Vaše web stranice. Poznavanje normalnih obrazaca ljudskog mozga može pomoći da imate više koristi od dizajna, dok prenosi pravu poruku Vašim klijentima i ciljanoj publici. Što ljudi prvo primjećuju na nekoj web stranici?
Jedna od iznenađujućih činjenica danas je da velik broj malih i srednjih poduzeća nemaju web stranice. Pomislili biste da u ovo tehnološki jako napredno doba dana svi znaju koliko je važno imati poslovnu web stranicu. Jasno je da to nije slučaj. Bilo koja tvrtka koji nema web stranicu biva zakinuta za najsnažnijim marketinškim alatom.