Ekipa Taggium-a je u petak i subotu, 13. i 14. 9. 2013., fotografirala dvije najveće fotografije novog open-air festivala u Mostaru – Mostar Summer Fest-a. Odlučili smo se za Facebook kampanju u vidu oglasa i dvije nagrade igre (aplikacije Taggium i foto natječaj) kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj projekt. Facebook kampanja je trajala od 16. - 27. 9. 2013.
HKK Široki Wwin je trebao pomoć navijača i sponzora kako bi igrao ABA ligu, stoga je pokrenut veliki projekt za prikupljanje donacija - između ostalog i telefonski broj za novčane donacije. Uprava HKK Široki se odlučila za Facebook kampanju kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj projekt. Facebook kampanja je trajala od 19. 6. - 1. 7. 2013., a sveukupni budžet iznosio je samo 50 EUR.
Jelić Auto je kuća sa širokom ponudom Volkswagen i Audi vozila, uz servisni odjel sa najnaprednijom tehnologijom. Do nedavno, Jelić Auto je za oglašavanje koristio uglavnom klasične marketinške kanale, a uz to je postojala i Facebook stranicu koja je pokrenuta u lipnju 2011. godine. Broj fanova na stranici je sporo rastao - stotinjak fanova u godini dana. Uprava Jelić Auta je odlučila angažirati nas za vođenje službene Facebook stranice.