E-mail marketing je izravno slanje komercijalne poruke grupi ljudi koja koriste e-mail. To obično uključuje korištenje e-pošte za slanje oglasa i prodaju usluga i proizvoda, a namijenjen je za izgradnju lojalnosti i povjerenja trenutnih ili budućih klijenata, ili za razvoj svijesti o brandu, i to putem takozvanih newslettera.
Newsletter je web aplikacija koja omogućava slanje velike količine e-mail poruka prema onima koji su se prijavili na ovu aplikaciju putem svoje e-mail adrese. Baza podataka newslettera sadrži sve e-mail adrese prijavljenih korisnika.
Prednosti korištenja e-mail marketinga: |
|||
korištenje e-maila u poslovne svrhe je široko rasprostranjeno | |||
e-mail marketing je znatno jeftiniji i brži u usporedbi s tradicionalnom poštom | |||
oglašivači mogu doći do velikog broj e-mail pretplatnika koji su sami pristali na primanje e-obavijesti o temama koje ih zanimaju | |||
e-mail marketing omogućava brz odgovor na zahtjeve korisnika | |||
ova vrsta marketinga jača poziciju brenda | |||
e-mail je efikasan način za dovođenje posjetitelja na web stranicu | |||
rezultati e-mail marketing kampanje se lako mjere | |||
e-mail se može prilagoditi korisniku | |||
pažljivo biranje ciljane populacije korisnika |
Mi Vam nudimo: | |
|
Zatražite ponudu za usluge e-mail marketinga |