SEO (Search Engine Optimization) – Optimizacija za tražilice

Možete imati najbolju web stranicu na svijetu, ali ako potencijalni klijenti ne nailaze na nju jer ju tražilica ne prikazuje u rezultatima pretrage ili je jako loše pozicionirana, onda takva stranica neće imati baš neku svrhu. Nećete doprijeti do potencijalnih klijenata, partnera, kupaca i ostalih korisnika interneta.


  SEO je namijenjen:
   
  svima koji žele konkurirati u organskim pretragama na tražilicama
  novim internet stranicama koje su u izradi
  postojećim web stranicama na kojima nije napravljena optimizacija
  stranicama koje žele koristiti Google AdWords oglašavanje (dobra optimizacija daje bolje rezultate, manju cijenu klika i višu poziciju oglasa)



Faze SEO-a:
 
analiza web stranice
odabir ključnih riječi
implementacija ključnih riječi na web stranicu
prilagođavanje postojećeg sadržaja stranice i prijedlozi za novi sadržaj
unutarnja optimizacija web stranice (on page optimizacija)
vanjska optimizacija i promocija web stranice (off page optimizacija)

 

Optimizacija web stranica je dugotrajan posao, gdje su pravi rezultati vidljivi tek nakon nekoliko mjeseci intenzivnog rada. Što je Vaša konkurencija na internetu veća, potrebni su veći napori za postizanje dobrih rezultata optimizacije i visoke pozicije na tražilicama.

Ulaganje u SEO je dugoročno ulaganje. Početni jednokratni troškovi su nešto veći, ali na duže razdoblje osigurana je visoka posjećenost Vaših stranica i time konstantan priljev kupaca.

Obzirom da je SEO usluga kompleksan posao, ponude izrađujemo individualno na upit klijenta.
  Cijena optimizacije ovisi o mnogo čimbenika, a neki od njih su:
 
  • broj podstranica koje se žele optimizirati
  • broj ključnih riječi
  • konkurencija
  • praćenje i optimiziranje kampanje
  • mogućnosti ulaganja

 

Zatražite ponudu za optimizaciju Vaše stranice