Možete imati najbolju web stranicu na svijetu, ali ako potencijalni klijenti ne nailaze na nju jer ju tražilica ne prikazuje u rezultatima pretrage ili je jako loše pozicionirana, onda takva stranica neće imati baš neku svrhu. Nećete doprijeti do potencijalnih klijenata, partnera, kupaca i ostalih korisnika interneta.
SEO je namijenjen: | |||
svima koji žele konkurirati u organskim pretragama na tražilicama | |||
novim internet stranicama koje su u izradi | |||
postojećim web stranicama na kojima nije napravljena optimizacija | |||
stranicama koje žele koristiti Google AdWords oglašavanje (dobra optimizacija daje bolje rezultate, manju cijenu klika i višu poziciju oglasa) |
Faze SEO-a: | ||
analiza web stranice | ||
odabir ključnih riječi | ||
implementacija ključnih riječi na web stranicu | ||
prilagođavanje postojećeg sadržaja stranice i prijedlozi za novi sadržaj | ||
unutarnja optimizacija web stranice (on page optimizacija) | ||
vanjska optimizacija i promocija web stranice (off page optimizacija) |
Optimizacija web stranica je dugotrajan posao, gdje su pravi rezultati vidljivi tek nakon nekoliko mjeseci intenzivnog rada. Što je Vaša konkurencija na internetu veća, potrebni su veći napori za postizanje dobrih rezultata optimizacije i visoke pozicije na tražilicama. Ulaganje u SEO je dugoročno ulaganje. Početni jednokratni troškovi su nešto veći, ali na duže razdoblje osigurana je visoka posjećenost Vaših stranica i time konstantan priljev kupaca. Obzirom da je SEO usluga kompleksan posao, ponude izrađujemo individualno na upit klijenta. |
Cijena optimizacije ovisi o mnogo čimbenika, a neki od njih su: | |
|
Zatražite ponudu za optimizaciju Vaše stranice |