Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za wellness centar CitySpa Mostar je promocija novog LesMills programa tjelovježbe, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljano tržište je područja Hercegovine, i to prvenstveno grad Mostar i ostali obližnji gradovi. Facebook oglasi, promocija objava te nagradni kviz bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 6.10.–21.10.2014., a sveukupni budžet iznosio je 50 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 3049.
Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija novog bazena, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljana tržišta su područja Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Austrije, Njemačke i Italije. Facebook oglasi, promocija objava i događaja te nagradna igra bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 7.7. – 6.8.2014., a sveukupni budžet iznosio je 150 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 22 903.
E-mail marketing je jeftin, brz i jednostavan, ali ako šaljete newslettere na pravi način, može biti jako unosno i korisno za Vašu tvrtku. Slijedite ove jednostavne upute o tome što trebate činiti, a što ne kad je riječ o e-mail marketingu za restorane.