Wellness centar CitySpa Mostar - Facebook kampanja

Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za wellness centar CitySpa Mostar je promocija novog LesMills programa tjelovježbe, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljano tržište je područja Hercegovine, i to prvenstveno grad Mostar i ostali obližnji gradovi. Facebook oglasi, promocija objava te nagradni kviz bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 6.10.–21.10.2014., a sveukupni budžet iznosio je 50 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 3049.

Opširnije...

Herceg Etno Selo Međugorje - Facebook kampanja 2

Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija novog bazena, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljana tržišta su područja Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Austrije, Njemačke i Italije. Facebook oglasi, promocija objava i događaja te nagradna igra bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 7.7. – 6.8.2014., a sveukupni budžet iznosio je 150 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 22 903.

Opširnije...

E-mail marketing za restorane – što činiti, a što ne

E-mail marketing je jeftin, brz i jednostavan, ali ako šaljete newslettere na pravi način, može biti jako unosno i korisno za Vašu tvrtku. Slijedite ove jednostavne upute o tome što trebate činiti, a što ne kad je riječ o e-mail marketingu za restorane.

Opširnije...