5 najčešćih grešaka na društvenim medijima

Bez obzira na veličinu i usmjerenost, mnoge tvrtke rade iste greške kad je riječ o društvenim medijima. Donosimo vam kratak pregled pet najčešćih grešaka na koje nailazimo, uz savjete kako popraviti iste.

 


1. pogrešni mjerni podaci

Najčešća pogreška u ovom području je naglašavanje broja fanova - ovakav pristup je simptomatičan većem problemu: shvaćanje društvenih mreža kao još jednog masovnog medija kroz koji možete gurati marketinški sadržaj o vašoj tvrtci. U stvarnosti nije bitan broj fanova ako fanovi ne pričaju o vašem sadržaju na Facebooku i ako ne dijele video sadržaje, tweetove i LinkedIn objave. Trebate koristiti i pratiti još metrike, uključujući sentiment brenda, brzinu i kvalitetu službe za korisnike i angažman fanova (komentari, dijeljenje, CTR, itd.).

2. previše različitih društvenih mreža
Nakon što su se društvene mreže počele širiti tvrtkama, svaki odjel je htio svoju vlastitu Facebook stranicu, Twitter račun ili Pinterest ploču. Mnogi brendovi su skakali na nove platforme bez sredstava da bi osvježavali svoj sadržaj i da bi angažirali svoje fanove. Bolje je biti prisutan na manji broj mreža i objavljivati kvalitetan sadržaj, nego nekonzistentno biti posvuda.


3. objave samo o vašoj tvrtci, i to stalno

Po društvenim mjerilima, brendovi, baš kao i ljudi, brzo dosade ako pričaju samo o sebi. Naravno da želite što više prodati, ali osim ako imate prave vijesti ili ponude proizvoda, trebate se fokusirati da budete zanimljivi i još zanimljiviji.

4. odjel za društvene mreže je izoliran od ostalih
Odjeli poput službe za korisnike, marketinga, web razvoja i ostalih moraju surađivati s odjelom za društvene mreže na dnevnoj bazi jer ovaj odjel može imati multifunkcionalnu ulogu.

5. nemate plan
Uspostavljanje jasnog plana za tvrtku je imperativ, a učinkovit plan treba dodijeliti i svakoj društvenoj mreži, napraviti uređivački kalendar, stvoriti proces za pritužbe fanova i odrediti kadrovske potrebe.