„Zašto koristiti Adwords" i "Da li Google Adwords radi?" su jako tražene ključne fraze na Google tražilici, što sugerira da postoji puno poduzetnika koji su čuli za Google AdWords, ali nisu sigurni da li i kako ih mogu koristiti. Vjerujemo da je Google Adwords jako uspješan sustav za oglašavanje koji funkcionira na principu plati po kliku – i odličan je za bilo koju vrstu poslovanja. Korištenje Adwords zahtijeva vrijeme i novac, ali tisuće tvrtki potvrđuje da su to vrijeme i novac dobro utrošeni, jer AdWords omogućuje mjerljiv povrat ulaganja. Pročitajte naših 5 razloga za korištenje AdWords.
1. AdWords je skalabilan
Ako jednom napravite AdWords kampanju, kasnije ju možete prilagoditi svojim potrebama i mogućnosti. Možete povećati svoj PPC proračun, a dobit će se povećati u skladu s tim. To čini AdWords vrlo učinkovit za tvrtke koje se žele oglašavati, ali su kratki s vremenom i osobljem.
2. AdWords je mjerljiv
U usporedbi s tradicionalnim kanalima marketinga kao što su TV i oglašavanje u magazinima, online marketing je jako mjerljiv, no AdWords je najrazvijeniji sustav kad je riječ o mjerenju rezultata oglašavanja.
3. AdWords je fleksibilan
AdWords pruža tonu mogućnosti, tako da možete prilagoditi svoje kampanje i oglase za svoje potrebe, ali i ciljati publiku do koje želite doći. Na primjer, s AdWords možete specificirati ključne riječi, koristiti proširenja oglasa za kontakt podatke ili slike oglasa, ciljati publiku po lokaciji, godinama, jeziku, vrsti uređaja koje koriste itd., pristupiti korisnicima koji ne pretražuju, i to preko Gmaila i YouTubea, i još mnogo toga.
4. AdWords je brži od SEO
Nove tvrtke i web stranice ponekad trebaju čekati mjesecima da bi vidjeli rezultate optimizacije. AdWords je super zaobilazno rješenje za nove tvrtke, jer ne morate čekati tako dugo da vidite rezultate. Dok radite na optimizaciju Vaše web stranice, možete uložiti i u AdWords kampanju i početi dobivati klikove odmah.
5. AdWords nadopunjuje druge marketinške kanale
AdWords je komplementaran s drugim marketinške metodama. S AdWords marketingom možete pratiti odakle su došli Vaši posjetitelji (kroz društvene medije, sa bloga, preko e-maila newslettera koji ste poslali, itd.). Nakon što jednom posjete Vašu web stranicu, vaša kampanja će ih "slijediti" ih po internetu i prikazivati Vaše oglase.