- Detalji
-
Objavljeno Utorak, 11 Ožujak 2014 12:25
Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija posebne ponude organizirane za Dan žena 2014. Ciljana tržišta su područja Hercegovine i Južne i Srednje Dalmacije, i to prvenstveno prema ženama. Jedan dio kampanje bio je usmjeren i prema Italiji. Facebook kampanja i nagradna igra bili su logičan izbor kao najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovu posebnu ponudu restorana u Herceg etno selu. Facebook kampanja je trajala od 27.2. - 8.3.2014., a sveukupni budžet iznosio je 100 EUR. Osim kampanje, odradili smo i spajanje glavne Facebook stranice s njenim duplikatom. Ukupan broj novih fanova na glavnoj Facebook stranici iznosi 5956 – od toga oko 2500 fanova sa druge Facebook stranice.
Ciljevi
- promovirati posebnu ponudu i menu restorana za Dan žena na području Hercegovine i Južne i Srednje Dalmacije
- dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
- povećati broj fanova na Herceg etno selo Međugorje Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova
- povećati prisutnost na društvenim medijima
- stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje ponude i slično
- nagraditi fanove nagradnom igrom
- spojiti dvije Facebook stranice Herceg etno sela u jednu
Aktivnosti
- kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
- kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
- promoviranje stranice (Promote Page)
- dizajn fotografija za oglase
- targetiranje korisnika po zemljopisnom području, te dobnoj i spolnoj skupini
- dnevno praćenje učinkovitosti i prilagodba ciljanih skupina
- spajanje dviju Facebook stranica u jednu
- dizajn fotografija za objavu posebne ponude za Dan žena
- kreiranje nagradne igre za žene preko Facebook timeline-a / nagrada: večera za dvoje
- proglašenje i kontaktiranje pobjednice
Rezultati
- 182 773 jedinstvene osobe vidjele oglas
- 663 577 ukupnih prikazivanja oglasa
- 3,63 puta prikazan oglas po osobi
- 6664 klika na oglase
- 16 875 akcija
- 5956 ukupno novih fanova na stranici
- 6279 interakcija
- 1 200 000 ukupno targetiranih ljudi