HKK Široki Wwin je trebao pomoć navijača i sponzora kako bi igrao ABA ligu, stoga je pokrenut veliki projekt za prikupljanje donacija - između ostalog i telefonski broj za novčane donacije. Uprava HKK Široki se odlučila za Facebook kampanju kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj projekt. Facebook kampanja je trajala od 19. 6. - 1. 7. 2013., a sveukupni budžet iznosio je samo 50 EUR.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati
Zaključak
Foto natječaj s ukupno 16 uploadanih fotografija je pružio HKK Široki odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a sami doseg objava se povećao za 82,48 posto u odnosu na prethodni period. Istovremeno su ostvarili i glavni cilj kampanje - promociju telefonskog broja za prikupljanje donacija, koji je ukupno prikazan 2,750,171 puta, što kroz nagradnu igru, što putem dijeljenja naslovne i profilne fotografije.