HKK Široki - Facebook kampanja

HKK Široki Wwin je trebao pomoć navijača i sponzora kako bi igrao ABA ligu, stoga je pokrenut veliki projekt za prikupljanje donacija - između ostalog i telefonski broj za novčane donacije. Uprava HKK Široki se odlučila za Facebook kampanju kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj projekt. Facebook kampanja je trajala od 19. 6. - 1. 7. 2013., a sveukupni budžet iznosio je samo 50 EUR.


 

Ciljevi

  • promovirati telefonski broj za prikupljanje donacija
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • povećati prisutnost na Facebook-u
  • nagraditi fanove


Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje nagradne igre (foto natječaj)
  • kreiranje Facebook oglasa
  • targetiranje publike po zemljopisnom području (Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina) i interesima (sport, košarka)
  • 3,200,000 ukupno targetiranih ljudi
  • ažuriranje statusa sa svim novostima
  • promocija telefonskog broja za prikupljanje donacija

 

Rezultati

  • 2,750,171 prikazivanja, 99.765% u BiH 
  • 20.7 puta prikazan oglas po osobi
  • 1,845 klika
  • 693 akcije
  • 419 dijeljenja fotografija
  • 274 nova fana
  • 257 interakcija
  • cijena klika 0.02 EUR

Zaključak

Foto natječaj s ukupno 16 uploadanih fotografija je pružio HKK Široki odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a sami doseg objava se povećao za 82,48 posto u odnosu na prethodni period. Istovremeno su ostvarili i glavni cilj kampanje - promociju telefonskog broja za prikupljanje donacija, koji je ukupno prikazan 2,750,171 puta, što kroz nagradnu igru, što putem dijeljenja naslovne i profilne fotografije.