HKK Široki : KK Cibona - Facebook kampanja

Zadnja ovogodišnja domaća utakmica HKK Širokog protiv KK Cibona prošla je u znaku nove nagradne igre u dvorani. Riječ je o nagradnoj igri pod nazivom „Pobjedi sat“. Natjecatelji su se prvo trebali prijaviti preko Facebook stranice HercegovinaLive i pozvati što veći broj svojih Facebook prijatelja da glasaju za njih. Trojica natjecatelja s najviše glasova dobila su priliku dokazati se na poluvremenu utakmice. Zadatak je bio ubaciti što više koševa u 24 sekunde.





Glavna nagrada je bila tablet Samsung Galaxy Tab 3, koji je omogućila tvrtka Katarina d.o.o., a utješne nagrade su bile košarkaška lopta i majica. Nagradni natječaj preko Facebooka je trajao od 20.-24.3.2014. na HercegovinaLive Facebook stranici. Sponzori ove akcije su bili Katarina, Revizija, Suton, Kramar, Nula-Jedan, HercegovinaLive i HKK Široki.

 

Ciljevi

  • nagraditi fanove kluba zanimljivom nagradnom igrom
  • povećati zainteresiranost mladih za košarkom
  • promovirati ABA ligu i HKK Široki
  • promovirati sponzore nagradne igre
  • povećati broj fanova na Facebook stranici


Aktivnosti

  • ažuriranje statusa na Facebooku o novoj i zanimljivoj nagradnoj igri
  • dijeljenje statusa o nagradnoj igri na HKK Široki Facebook stranici
  • pozivanje fanova da sudjeluju u nagradnoj igri i pozovu što veći broj prijatelja
  • proglašenje pobjednika na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook fan stranicama
  • organizacija igre u dvorani na poluvremenu
  • nagrađivanje pobjednika


Rezultati

  • 17 250 prikazivanja nagradne igre
  • 73 prijavljenih natjecatelja
  • 3588 klika na objavu nagradne igre
  • 604 nova fana na HercegovinaLive Facebook stranici