HKK Široki : KK MZT Skopje - Facebook kampanja

Šesta marketinška akcija HKK Široki bila je nagradna igra na preko Facebook aplikacije, u kojoj su se fanovi samo trebali prijaviti osobnim podacima i time bi ušli u izvlačenje nagradne igre. Pobjednici su bili nasumično odabrani pomoću programa, a nagrade su bile 10 ulaznica za utakmicu. Ova nagradna igra trajala je od 4.-7.12.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.

 

 

Ciljevi

  • promovirati sponzore utakmice
  • dovesti što veći broj ljudi na košarkašku utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • nagraditi fanove HKK Široki

 

Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje nagradnog natječaja 
  • kreiranje Facebook oglasa i sponzoriranih objava s naglaskom na sponzore
  • ažuriranje statusa sa svim novostima
  • pozivanje fanova da sudjeluju u igri
  • nagrađivanje fanova s 10 besplatnih ulaznica

 

Rezultati

  • 2540 prikazivanja nagradne igre
  • 48 prijavljenih natjecatelja
  • 80 posjetitelja aplikacije
  • porast broja fanova na obje Facebook stranice