- Detalji
-
Objavljeno Ponedjeljak, 09 Prosinac 2013 15:05
Šesta marketinška akcija HKK Široki bila je nagradna igra na preko Facebook aplikacije, u kojoj su se fanovi samo trebali prijaviti osobnim podacima i time bi ušli u izvlačenje nagradne igre. Pobjednici su bili nasumično odabrani pomoću programa, a nagrade su bile 10 ulaznica za utakmicu. Ova nagradna igra trajala je od 4.-7.12.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.
Ciljevi
- promovirati sponzore utakmice
- dovesti što veći broj ljudi na košarkašku utakmicu
- povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
- nagraditi fanove HKK Široki
Aktivnosti
- dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
- kreiranje nagradnog natječaja
- kreiranje Facebook oglasa i sponzoriranih objava s naglaskom na sponzore
- ažuriranje statusa sa svim novostima
- pozivanje fanova da sudjeluju u igri
- nagrađivanje fanova s 10 besplatnih ulaznica
Rezultati
- 2540 prikazivanja nagradne igre
- 48 prijavljenih natjecatelja
- 80 posjetitelja aplikacije
- porast broja fanova na obje Facebook stranice