Četvrta od ukupno trinaest marketinških akcija za popularizaciju domaćih utakmica ABA lige bila je Facebook natječaj u kojem su se fanovi trebali prijaviti i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili priliku za šutiranje trice na poluvremenu utakmice HKK Široki Primorka protiv KK Partizan NIS. Glavna nagrada je bila tablet Samsung Galaxy Tab, koji je omogućila tvrtka Katarina iz Mostara. Facebook kampanja je trajala od 6.-11.11.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati
Zaključak
Zanimljiv nagradni natječaj s ukupno 214 prijavljenih natjecatelja je pružio odlične rezultate upravo zbog odlične nagrade. Privukli smo mlade ljude da posjete utakmicu zbog događanja na samom poluvremenu, a potom smo i nagradili tri natjecatelja koji su skupili naviše glasova na Facebook nagradnoj igri. Broj novih fanova u periodu druge akcije iznosi 2311 u samo šest dana.