Jägermeister BiH je odlučio posebnom akcijom obilježiti finale Jäger Music Nighta u Sarajevu, a usput i nagraditi svoje vjerne fanove. Odlučili su se za veliku panoramsku fotografiju finala JMN-a preko Taggium aplikacije za promociju događanja, i Facebook kampanju u vidu plaćenih objava i nagradne igre kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj događaj. Ekipa Taggiuma je u petak, 29. 11. 2013., fotografirala panoramsku fotografiju finala, a Facebook kampanja je trajala od 2. - 6. 12. 2013.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati
Zaključak
Taggium platforma za promociju glazbenih i drugih događaja s velikom panoramskom fotografijom finala JMN-a u Sarajevu pružila je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Kombinirajući plaćene objave i viralnu kampanju postigli smo više od 467 255 prikazivanja, te osigurali 955 novih fanova u pet dana trajanja kampanje. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a sami doseg objava je obuhvatio oko 320 300 mladih iz BiH.