Mostar Summer Fest - Taggium i Facebook kampanja

Ekipa Taggium-a je u petak i subotu, 13. i 14. 9. 2013., fotografirala dvije najveće fotografije novog open-air festivala u Mostaru – Mostar Summer Fest-a. Odlučili smo se za Facebook kampanju u vidu oglasa i dvije nagrade igre (aplikacije Taggium i foto natječaj) kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj projekt. Facebook kampanja je trajala od 16. - 27. 9. 2013.


 

Ciljevi

  • promovirati Mostar Summer Fest, Taggium i sponzore
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu i Taggium platformu
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • povećati prisutnost na Facebook-u
  • nagraditi fanove

Aktivnosti

  • kreiranje nagradnih igra (Taggium i foto natječaj)
  • postavljanje sponzorskih bannera na Taggium platformi i na medijima Mreže portala
  • kreiranje Facebook oglasa
  • targetiranje publike po zemljopisnom području (Široki Brijeg, Mostar, Bosna i Hercegovina) i interesima (glazba)
  • 1,700,000 ukupno targetiranih ljudi
  • ažuriranje i promoviranje statusa sa fotografijama nagrada
  • promocija sponzorskih nagrada

Rezultati oglasne kampanje

  • 1,252,362 prikazivanja, 99.765% u BiH 
  • 1,162 klika
  • 465 akcije
  • 650 dijeljenja fotografija
  • 187 nova fana
  • 257 interakcija



Rezultati viralne kampanje

Viralnom kampanjom smo učinili da podaci na našem fan pageu „polete u nebo“. Ciljanim kampanjama smo omogućili kritičnu masu posjetitelja koji će sami promovirati našu kampanju.

 

  • doseg od skoro 150 000 ljudi
  • 600 novih fanova
  • oko 4000 posjeta panorami


Zaključak

Taggium platforma za promociju glazbenih i drugih događaja s dvije velike panoramske fotografije koncerta Hladnog piva i S.A.R.S.-a na Mostar Summer Festu pružila je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Kombinirajući plaćene oglase i viralnu kampanju postigli smo više od 200 označenih ljudi i više od 5000 posjeta, te osigurali oko 800 novih fanova u manje od tjedan dana. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a sami doseg objava je obuhvatio oko 150 000 mladih iz BiH. Foto-natječaj u drugom tjednu kampanje omogućio je dinamičniju i raznovrsniju promociju sponzorskih nagrada.