Ekipa Taggium-a je u petak i subotu, 13. i 14. 9. 2013., fotografirala dvije najveće fotografije novog open-air festivala u Mostaru – Mostar Summer Fest-a. Odlučili smo se za Facebook kampanju u vidu oglasa i dvije nagrade igre (aplikacije Taggium i foto natječaj) kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za ovaj projekt. Facebook kampanja je trajala od 16. - 27. 9. 2013.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati oglasne kampanje
Rezultati viralne kampanje
Viralnom kampanjom smo učinili da podaci na našem fan pageu „polete u nebo“. Ciljanim kampanjama smo omogućili kritičnu masu posjetitelja koji će sami promovirati našu kampanju.
Zaključak
Taggium platforma za promociju glazbenih i drugih događaja s dvije velike panoramske fotografije koncerta Hladnog piva i S.A.R.S.-a na Mostar Summer Festu pružila je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Kombinirajući plaćene oglase i viralnu kampanju postigli smo više od 200 označenih ljudi i više od 5000 posjeta, te osigurali oko 800 novih fanova u manje od tjedan dana. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a sami doseg objava je obuhvatio oko 150 000 mladih iz BiH. Foto-natječaj u drugom tjednu kampanje omogućio je dinamičniju i raznovrsniju promociju sponzorskih nagrada.