Wellness centar CitySpa Mostar - Facebook kampanja

Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za wellness centar CitySpa Mostar je promocija novog LesMills programa tjelovježbe, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljano tržište je područja Hercegovine, i to prvenstveno grad Mostar i ostali obližnji gradovi. Facebook oglasi, promocija objava te nagradni kviz bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 6.10.–21.10.2014., a sveukupni budžet iznosio je 50 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 3049.

 

 

Ciljevi

  • promovirati nove, ali i stare sadržaje wellness centra CitySpa Mostar na području Hercegovine
  • povećati broj fanova na wellness centra CitySpa Mostar Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova
  • povećati prisutnost na društvenim medijima
  • stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu
  • nagraditi fanove zanimljivom nagradnom igrom

 

Aktivnosti

  • kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
  • kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
  • promoviranje stranice (Promote Page)
  • osmišljavanje fotografija za oglase
  • targetiranje korisnika po zemljopisnom području, te dobnoj i spolnoj skupini 
  • dnevno praćenje učinkovitosti i prilagodba ciljanih skupina
  • kreiranje nagradnog kviza preko Facebook aplikacije
  • proglašenje i kontaktiranje pobjednika

 

Rezultati

  • 60,152 jedinstvene osobe vidjele oglas 
  • 171,468 ukupnih prikazivanja oglasa
  • 2.85 puta oglas prikazan po osobi
  • 1,201 klika na oglase
  • 2,471 akcija
  • 584 ukupno novih fanova na stranici
  • 943 interakcije
  • 87 natjecatelja u kvizu