- Detalji
-
Objavljeno Srijeda, 05 Studeni 2014 09:07
Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za wellness centar CitySpa Mostar je promocija novog LesMills programa tjelovježbe, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljano tržište je područja Hercegovine, i to prvenstveno grad Mostar i ostali obližnji gradovi. Facebook oglasi, promocija objava te nagradni kviz bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 6.10.–21.10.2014., a sveukupni budžet iznosio je 50 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 3049.
Ciljevi
- promovirati nove, ali i stare sadržaje wellness centra CitySpa Mostar na području Hercegovine
- povećati broj fanova na wellness centra CitySpa Mostar Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova
- povećati prisutnost na društvenim medijima
- stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu
- nagraditi fanove zanimljivom nagradnom igrom
Aktivnosti
- kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
- kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
- promoviranje stranice (Promote Page)
- osmišljavanje fotografija za oglase
- targetiranje korisnika po zemljopisnom području, te dobnoj i spolnoj skupini
- dnevno praćenje učinkovitosti i prilagodba ciljanih skupina
- kreiranje nagradnog kviza preko Facebook aplikacije
- proglašenje i kontaktiranje pobjednika
Rezultati
- 60,152 jedinstvene osobe vidjele oglas
- 171,468 ukupnih prikazivanja oglasa
- 2.85 puta oglas prikazan po osobi
- 1,201 klika na oglase
- 2,471 akcija
- 584 ukupno novih fanova na stranici
- 943 interakcije
- 87 natjecatelja u kvizu