- Detalji
-
Objavljeno Srijeda, 14 Svibanj 2014 08:03
Druga Facebook kampanja za Zipline Croatia počela je 8. travnja 2014., i trajala je do 7. svibnja 2014. Broj fanova prije početka kampanje iznosio je 4225, a nakon završetka kampanje taj broj je porastao na 5570 ukupnih fanova na Facebook stranici.
Glavni cilj ove marketinške akcije bio je promovirati zipline kao jedan od načina odlične zabave i avanture koju posjetitelje neće zaboraviti, i to prvenstveno na područjima Hrvatske, Bosne i Hercegovina, Poljske, Češke, Norveške Slovenije i Italije. Ciljana skupina su bili muškarci i žene koji vole sport, avanturu, ljetovanje u Dalmaciji i slične interese. Sveukupni budžet za oglašavanje iznosio je 130 EUR.
Ciljevi
- promovirati zipline na području Hrvatske, Bosne i Hercegovina, Njemačke, Velike Britanije, Poljske, Slovenije i Italije, prema ciljanoj skupini – mladim muškarcima i ženama koji vole sport, avanturu, Dalmaciju itd.
- dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
- povećati broj fanova na Zipline Croatia Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova
- povećati prisutnost na društvenim medijima
- stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje usluge, cijene usluga i slično
Aktivnosti
- kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
- kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
- promoviranje stranice (Promote Page)
- targetiranje korisnika po zemljopisnom području (na području Hrvatske, Bosne i Hercegovina, Poljske, Češke, Slovenije, Norveške i Italije), dobnoj skupini i interesima (sport, avantura, Jadran, Hrvatska)
- dnevno praćenje učinkovitosti
Rezultati
- 282 418 jedinstvenih osoba vidjelo oglase
- 599 575 ukupnih prikazivanja oglasa
- 2,12 puta prikazan oglas po osobi u prosjeku
- 2084 klikova na oglase
- 3786 akcija
- 1345 ukupno novih fanova na stranici
- 1654 interakcija
- povećan broj fanova po zemljama: Hrvatska, prije: 3161, poslije: 3502; BiH, prije: 511, poslije: 802; Slovenija, prije: 160, poslije: 374; Poljska, prije: 62, poslije: 67; Češka, prije: 15, poslije: 38; Italija, prije: 54, poslije: 213; Norveška, prije: 1, poslije: 13