Herceg Etno Selo Međugorje - Facebook kampanja 2

Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija novog bazena, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljana tržišta su područja Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Austrije, Njemačke i Italije. Facebook oglasi, promocija objava i događaja te nagradna igra bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 7.7. – 6.8.2014., a sveukupni budžet iznosio je 150 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 22 903.


 


Ciljevi

  • promovirati nove, ali i stare sadržaje Herceg etno sela Međugorje na području Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Austrije, Njemačke i Italije
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
  • povećati broj fanova na Herceg etno selo Međugorje Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova
  • povećati prisutnost na društvenim medijima
  • stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu
  • nagraditi fanove zanimljivom nagradnom igrom

 

Aktivnosti

  • kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
  • kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
  • promoviranje stranice (Promote Page)
  • promocija događaja (Promote Event)
  • dizajn fotografija za oglase
  • targetiranje korisnika po zemljopisnom području, te dobnoj i spolnoj skupini 
  • dnevno praćenje učinkovitosti i prilagodba ciljanih skupina
  • dizajn fotografija za objavu nagradne igre
  • kreiranje nagradne igre preko Facebook timeline-a / nagrada: ulaznice za Etno Plažu
  • proglašenje i kontaktiranje pobjednika

 

Rezultati

  • 69 709 jedinstvene osobe vidjele oglas 
  • 143 744 ukupnih prikazivanja oglasa
  • 2,06 puta prikazan oglas po osobi
  • 3441 klika na oglase
  • 7561 akcija
  • 2699 ukupno novih fanova na stranici
  • 2704 interakcija