- Detalji
-
Objavljeno Petak, 22 Kolovoz 2014 13:04
Glavni cilj Facebook marketinške kampanje za Herceg etno selo Međugorje je promocija novog bazena, ali i općenito svih ostalih sadržaja koje posjetitelji mogu pronaći u ovom kompleksu. Ciljana tržišta su područja Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Austrije, Njemačke i Italije. Facebook oglasi, promocija objava i događaja te nagradna igra bili su glavni načini promocije u ovoj kampanji, koja je trajala od 7.7. – 6.8.2014., a sveukupni budžet iznosio je 150 EUR. Ukupan broj fanova na Facebook stranici nakon kampanje iznosi 22 903.
Ciljevi
- promovirati nove, ali i stare sadržaje Herceg etno sela Međugorje na području Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Austrije, Njemačke i Italije
- dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
- povećati broj fanova na Herceg etno selo Međugorje Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova
- povećati prisutnost na društvenim medijima
- stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu
- nagraditi fanove zanimljivom nagradnom igrom
Aktivnosti
- kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
- kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
- promoviranje stranice (Promote Page)
- promocija događaja (Promote Event)
- dizajn fotografija za oglase
- targetiranje korisnika po zemljopisnom području, te dobnoj i spolnoj skupini
- dnevno praćenje učinkovitosti i prilagodba ciljanih skupina
- dizajn fotografija za objavu nagradne igre
- kreiranje nagradne igre preko Facebook timeline-a / nagrada: ulaznice za Etno Plažu
- proglašenje i kontaktiranje pobjednika
Rezultati
- 69 709 jedinstvene osobe vidjele oglas
- 143 744 ukupnih prikazivanja oglasa
- 2,06 puta prikazan oglas po osobi
- 3441 klika na oglase
- 7561 akcija
- 2699 ukupno novih fanova na stranici
- 2704 interakcija