HKK Široki - Facebook oglašavanje - izvještaj

Oglasna kampanja na Facebooku za HKK Široki počela je 5.3.2014. godine i trajala je mjesec dana. Prije početka oglašavanja, broj fanova Facebook stranice HKK Široki iznosio je 4500, a nakon oglasne kampanje taj broj se povećao na 6911. Budžet za Facebook oglase iznosio je 100 EUR-a. Ciljana publika bili su muškarci i žene sa područja Hercegovine, osobito iz Širokog Brijega, čiji su interesi sport, košarka itd.


 

Ciljevi
• povećati zainteresiranost mladih za košarkom
• promovirati HKK Široki
• povećati broj fanova na Facebook stranici
• poboljšati online komunikaciju s fanovima kluba


Aktivnosti
• kreiranje Facebook oglasa
• ciljanje publike po zemljopisnom području (Široki Brijeg, Hercegovina) i interesima (sport, košarka, …)
• svakodnevno praćenje oglasne kampanje
• editiranje kampanje po potrebi i rezultatima
• izvještaj o rezultatima kampanje

Rezultati
• 966 250 prikazivanja oglasa
• 166 942 doseg
• 5,37 puta prikazan oglas po osobi
• 3707 klika na oglase
• 3324 akcije
• 2411 novi fan na HKK Široki Facebook stranici