HKK Široki : KK Budućnost - Facebook kampanja

Treća od ukupno trinaest marketinških akcija za privlačenje mladeži na košarkaše utakmice bio je Facebook natječaj u kojem su se fanovi trebali prijaviti i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili jednu od 10 ulaznica za utakmicu HKK Široki Primorka protiv KK Budućnost VOLI. Na toj utakmici ih je i očekivalo iznenađenje – sami košarkaši su direktno u dvorani nagradili svoje fanove raznim nagradama, kao što su originalni dresovi, lopte, i slično. Facebook kampanja je trajala od 22.-27.10.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.


 

 

Ciljevi

  • promovirati sponzore utakmice
  • dovesti što veći broj ljudi na košarkašku utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • nagraditi fanove HKK Široki


Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje nagradnog natječaja 
  • kreiranje Facebook oglasa i sponzoriranih objava s naglaskom na sponzore
  • targetiranje publike po zemljopisnom području i interesima
  • ažuriranje statusa sa svim novostima
  • pozivanje fanova da sudjeluju u igri
  • nagrađivanje fanova u dvorani
  • isticanje sponzora akcije u dvorani

 

Rezultati

  • 41 656 prikazivanja 
  • 47 prijavljenih natjecatelja
  • 85 akcija
  • 153 nova fana

Zaključak

Nagradni natječaj s ukupno 47 prijavljenih natjecatelja je pružio odlične rezultate viralne kampanje prema zacrtanim ciljevima. Na zanimljiv smo privukli mlade ljude da posjete utakmicu zbog iznenađenje koje im je klub pripremio, a potom smo i nagradili najsretnije gledatelje. Broj novih fanova u periodu druge akcije iznosi 153 u samo šest dana.