Treća od ukupno trinaest marketinških akcija za privlačenje mladeži na košarkaše utakmice bio je Facebook natječaj u kojem su se fanovi trebali prijaviti i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili jednu od 10 ulaznica za utakmicu HKK Široki Primorka protiv KK Budućnost VOLI. Na toj utakmici ih je i očekivalo iznenađenje – sami košarkaši su direktno u dvorani nagradili svoje fanove raznim nagradama, kao što su originalni dresovi, lopte, i slično. Facebook kampanja je trajala od 22.-27.10.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati
Zaključak
Nagradni natječaj s ukupno 47 prijavljenih natjecatelja je pružio odlične rezultate viralne kampanje prema zacrtanim ciljevima. Na zanimljiv smo privukli mlade ljude da posjete utakmicu zbog iznenađenje koje im je klub pripremio, a potom smo i nagradili najsretnije gledatelje. Broj novih fanova u periodu druge akcije iznosi 153 u samo šest dana.