HKK Široki je organizirao posebne marketinške akcije kako bi popularizirali utakmice ABA lige kao ugodan izlazak uz dobru atmosferu. Prva od ukupno trinaest akcija za domaće utakmice bila je Facebook nagradna igra u kojoj su se fanovi trebali prijaviti osobnim podacima i pozvati što više prijatelja da glasaju za njih kako bi osvojili jednu od ukupno 20 ulaznica za navedenu utakmicu. Facebook kampanja je trajala od 2.-5.10.2013. na HercegovinaLive Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su HKK Široki i tvrtka Nula-Jedan d.o.o.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati
Zaključak
Nagradni natječaj s ukupno 52 prijavljena natjecatelja je pružio HKK Široki odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima. Na kvalitetan način su ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove. Broj novih fanova u periodu prve akcije iznosi 153 u samo četiri dana.