HKK Široki : KK Igokea - Facebook kampanja

Sedma domaća utakmica ABA lige obilježena je još jednom nagradnom igrom preko Facebook aplikacije, u kojoj su se fanovi samo trebali prijaviti osobnim podacima i time bi ušli u izvlačenje nagradne igre. Pobjednici su bili nasumično odabrani pomoću programa, a nagrade su bile originalni HKK Široki dres i 10 ulaznica za utakmicu protiv Igokea. Nagradna igra trajala je od 19.-23.12.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.


 

 

Ciljevi

  • povećati zainteresiranost mladih za sport, osobito košarku
  • promovirati sponzore utakmice
  • dovesti što veći broj ljudi na košarkašku utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova na društvenim mrežama kroz stalnu interakciju
  • nagraditi fanove HKK Široki sa 10 besplatnih ulaznica i originalnim HKK Široki dresom


Aktivnosti

  • kreiranje nagradnog natječaja 
  • kreiranje Facebook oglasa s naglaskom na sponzore
  • ažuriranje statusa sa svim novostima o nagradnoj igri
  • pozivanje fanova da sudjeluju u igri
  • proglašenje pobjednika na obje Facebook fan stranice
  • nagrađivanje pobjednika s 10 besplatnih ulaznica i originalnim HKK Široki dresom

 

Rezultati

  • 2291 prikazivanja nagradne igre
  • 47 prijavljenih natjecatelja
  • 159 posjetitelja aplikacije za nagradnu igru
  • porast broja fanova na obje Facebook stranice
  • porast broj lajkova, komentara i dijeljenja objava od strane fanova