Peta, od ukupno trinaest marketinških akcija za popularizaciju domaćih utakmica ABA lige, bila je nagradna igra na platformi Taggium i preko aplikacije na Facebooku, u kojoj su fanovi trebali označiti sebe i što veći broj svojih prijatelja i poznanika na ogromnog panoramskoj fotografiji kako bi osvojili vrijedne nagrade sponzora. Ova nagradna igra trajala je od 19.-24.11.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.
Ciljevi
Aktivnosti
Rezultati
Zaključak
Panoramske gigapikselne fotografije raznih događaja su totalni hit u svijetu kad je riječ o marketingu, a taj koncept smo primijenili i za promociju košarkaških utakmica. Privukli smo mlade ljude da „posjete“ panoramu, povećavaju je i traže poznata lica kako bi osvojili nagrade, na što su potrošili 5 minuta u prosjeku i pritom su bili izloženi vizualima sponzorima ove akcije. Ovaj način marketinga se pokazao jako zanimljivim i učinkovitim.