HKK Široki : KK Krka - Facebook i Taggium kampanja

Peta, od ukupno trinaest marketinških akcija za popularizaciju domaćih utakmica ABA lige, bila je nagradna igra na platformi Taggium i preko aplikacije na Facebooku, u kojoj su fanovi trebali označiti sebe i što veći broj svojih prijatelja i poznanika na ogromnog panoramskoj fotografiji kako bi osvojili vrijedne nagrade sponzora. Ova nagradna igra trajala je od 19.-24.11.2013. na HercegovinaLive i HKK Široki Facebook fan stranici. Sponzori ove nagradne igre su bili auto salon Kramar, Suton grafička industrija, tvrtke Katarina i Nula Jedan, te HKK Široki.


 

 

Ciljevi

  • promovirati sponzore utakmice
  • dovesti što veći broj ljudi na košarkašku utakmicu
  • povećati broj fanova na HKK Široki i HercegovinaLive Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova kroz stalnu interakciju
  • nagraditi fanove HKK Široki

 

Aktivnosti

  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • kreiranje i postavljanje velike panoramske fotografije koju su fanovi povećavali i tražili poznata lica, te ih označavali
  • kreiranje nagradnog natječaja 
  • kreiranje Facebook oglasa i sponzoriranih objava s naglaskom na sponzore
  • targetiranje publike po zemljopisnom području i interesima
  • ažuriranje statusa sa svim novostima
  • pozivanje fanova da sudjeluju u igri
  • nagrađivanje fanova

 

Rezultati

  • 4796 prikazivanja panorame
  • 147 označenih fanova
  • posjećenost panorame u prosjeku 5 minuta po posjetitelju
  • porast broja fanova na obje Facebook stranice

 

Zaključak

Panoramske gigapikselne fotografije raznih događaja su totalni hit u svijetu kad je riječ o marketingu, a taj koncept smo primijenili i za promociju košarkaških utakmica. Privukli smo mlade ljude da „posjete“ panoramu, povećavaju je i traže poznata lica kako bi osvojili nagrade, na što su potrošili 5 minuta u prosjeku i pritom su bili izloženi vizualima sponzorima ove akcije. Ovaj način marketinga se pokazao jako zanimljivim i učinkovitim.