- Detalji
-
Objavljeno Ponedjeljak, 09 Prosinac 2013 09:18
Glavni cilj marketinške kampanje za Kozmetički salon Mona Lisa je promocija kozmetičkih usluga i edukacija na području cijele Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske, i to prvenstveno prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge centra ljepote. Facebook kampanja je trajala od 7.11. - 6.12.2013.
Ciljevi
- promovirati kozmetičke usluge i edukacije kozmetičkog salona Mona Lisa na području Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske, prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina
- oglasima promovirati edukacije i tečajeve
- dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
- povećati broj fanova na Mona Lisa Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova
- povećati prisutnost na društvenim medijima
- stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje usluge i slično
Aktivnosti
- kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
- kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
- promoviranje stranice (Promote Page)
- targetiranje korisnika po zemljopisnom području (na području cijele Hercegovine i pograničnog dijela Hrvatske) i dobnoj skupini (18-40 godina)
- dnevno praćenje učinkovitosti
- dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
- uređivanje informacija o Mona Lisi na fan stranici
Rezultati
- 205 533 jedinstvenih osoba vidjelo oglas
- 467 950 ukupnih prikazivanja oglasa
- 2.28 puta prikazan oglas po osobi
- 4851 klikova na oglase
- 10 823 akcija
- 2480 ukupno novih fanova na stranici
- 2706 interakcija
- 1 800 000 ukupno ciljanih ljudi
Zaključak
Facebook oglašavanje kombinacijom oglasa, sponzoriranih objava i promoviranja stranice „Kozmetičkog salona Mona Lisa“ dalo je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima, što se najbolje može vidjeti po mnogobrojnim upitima putem inboxa. Na kvalitetan način smo ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a istovremeno smo ih izložili vizualima i fotografijama Mona Lisa Studija.