Paulina Sposa - Facebook kampanja

Glavni cilj marketinške kampanje za salon vjenčanica Paulina Sposa je promocija usluga organizacije vjenčanja, cvjećarskih usluga i usluga najma vjenčanica na području Bosne i Hercegovine i Hrvatske, i to prvenstveno prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge ovog salona. Facebook kampanja je trajala od 4.12.2013. - 4.1.2014., a sveukupni budžet za oglašavanje iznosio je 100 EUR.


 

 

Ciljevi

  • prebaciti Paulina Sposa profil u Paulina Sposa stranicu
  • ujediniti staru i novu Paulina Sposa stranicu
  • promovirati usluge organizacije vjenčanja, cvjećarske usluge i usluge najma vjenčanica na području Bosne i Hercegovine i Hrvatske, prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina
  • oglasima promovirati novu kolekciju vjenčanica za 2014. godinu
  • dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
  • povećati broj fanova na Paulina Sposa Facebook stranici
  • povećati angažiranost fanova
  • povećati prisutnost na društvenim medijima
  • stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje usluge, cijene usluga i slično


Aktivnosti

  • prebacivanje profila u stranicu
  • spajanje dviju stranica
  • kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
  • kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
  • promoviranje stranice (Promote Page)
  • targetiranje korisnika po zemljopisnom području (na području BiH i Hrvatske) i dobnoj skupini (18-40 godina)
  • dnevno praćenje učinkovitosti
  • dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
  • dodavanje fotoalbuma
  • uređivanje informacija o Paulina Sposi na fan stranici

 

 

Rezultati

  • 188 494 jedinstvenih osoba vidjelo oglas
  • 425 032 ukupnih prikazivanja oglasa
  • 2.28 puta prikazan oglas po osobi
  • 6959 klikova na oglase
  • 21 958 akcija
  • 2204 ukupno novih fanova na stranici
  • 6602 interakcija
  • 1 220 000 ukupno ciljanih ljudi


Zaključak

Facebook oglašavanje kombinacijom oglasa, sponzoriranih objava i promoviranja stranice Paulina Sposa dalo je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima, što se najbolje može vidjeti po mnogobrojnim upitima o vjenčanicama i ostalim uslugama putem inboxa. Na kvalitetan način smo ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a istovremeno smo ih izložili vizualima i fotografijama Paulina Spose i njihove ponude.