- Detalji
-
Objavljeno Ponedjeljak, 06 Siječanj 2014 10:50
Glavni cilj marketinške kampanje za salon vjenčanica Paulina Sposa je promocija usluga organizacije vjenčanja, cvjećarskih usluga i usluga najma vjenčanica na području Bosne i Hercegovine i Hrvatske, i to prvenstveno prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina. Facebook kampanja bio je logičan izbor kao najjeftiniji i najučinkovitiji način promocije kako bi što veći broj ljudi u što kraćem roku saznao za usluge ovog salona. Facebook kampanja je trajala od 4.12.2013. - 4.1.2014., a sveukupni budžet za oglašavanje iznosio je 100 EUR.
Ciljevi
- prebaciti Paulina Sposa profil u Paulina Sposa stranicu
- ujediniti staru i novu Paulina Sposa stranicu
- promovirati usluge organizacije vjenčanja, cvjećarske usluge i usluge najma vjenčanica na području Bosne i Hercegovine i Hrvatske, prema ciljanoj skupini - ženama od 18 do 40 godina
- oglasima promovirati novu kolekciju vjenčanica za 2014. godinu
- dovesti što veći broj ljudi na Facebook stranicu
- povećati broj fanova na Paulina Sposa Facebook stranici
- povećati angažiranost fanova
- povećati prisutnost na društvenim medijima
- stvoriti određenu bazu korisnika s kojima klijent može svakodnevno biti u komunikaciji i odgovarati na njihove upite u stvarnom vremenu, objasniti im svoje usluge, cijene usluga i slično
Aktivnosti
- prebacivanje profila u stranicu
- spajanje dviju stranica
- kreiranje i objava kreativnih Facebook oglasa (Facebook Ads)
- kreiranje sponzoriranih objava (Boost Post)
- promoviranje stranice (Promote Page)
- targetiranje korisnika po zemljopisnom području (na području BiH i Hrvatske) i dobnoj skupini (18-40 godina)
- dnevno praćenje učinkovitosti
- dizajn i promjena profilne i naslovne fotografije
- dodavanje fotoalbuma
- uređivanje informacija o Paulina Sposi na fan stranici
Rezultati
- 188 494 jedinstvenih osoba vidjelo oglas
- 425 032 ukupnih prikazivanja oglasa
- 2.28 puta prikazan oglas po osobi
- 6959 klikova na oglase
- 21 958 akcija
- 2204 ukupno novih fanova na stranici
- 6602 interakcija
- 1 220 000 ukupno ciljanih ljudi
Zaključak
Facebook oglašavanje kombinacijom oglasa, sponzoriranih objava i promoviranja stranice Paulina Sposa dalo je odlične rezultate u svakom aspektu prema zacrtanim ciljevima, što se najbolje može vidjeti po mnogobrojnim upitima o vjenčanicama i ostalim uslugama putem inboxa. Na kvalitetan način smo ostvarili interakciju s postojećim korisnicima i privukli nove, a istovremeno smo ih izložili vizualima i fotografijama Paulina Spose i njihove ponude.